вторник, април 22, 2008

Блогове, списъци...

Днес определено ми е ден за ремонт на блога. И по-специално на списъците отстрани, за да може да са ми наистина полезни, а не да стоят просто така окачени, за да има нещо и да не е празно. Нали такава е идеята. Или поне моята е такава.
С течение на времето, четейки разни неща насам -натам из нета, влизайки по чужди блогове - когато даден блог ми направи впечатление, когато искам да ми е налице връзката към него, за да мога да вляза пак да чета....е включвах го към списъка и там си се пазеше до момента в който ще пожелая да вляза пак.
Защото иначе как да го намеря? Не че няма как, но става сложно, може да не ми се занимава, може да ме домързи или да забравя какво търся или вниманието да ми привлече нещо друго...
Та така... Сега смятам да направя някакво подразделение. И вече започнах. Отделих тези места от блог-пространството, които най-вече посещавам, които следя, които са ми най-интересни в подкатегория "Любими". А следващатра стъпка ще е да отделя и още една подкатегория - "Полезни", защото забелязах, че и от това има нужда.
А в досегашната единствена категория ще продължавам да си събирам интересни връзки и когато нещо от тях ми стане любимо четиво - съответно ще отиде в "Любими"... и така...
Не е истина просто колко много и колко интересни неща се появяват ежедневно или си ги е имало, но сега ми влизат в полезрението. Направо имам чувството, че скоро няма да имам дори и физическата възможност да прочета всичко, което би ми се искало.
А има толкова много интересни хора и все повече от тях блогват. Което е хубаво всъщност...

Няма коментари: