неделя, януари 15, 2006

А вие защо ядете баклава?

Copy-Paste:
Един оригинален отговор на един оригинален човек:


"Защото я има, защото е сладка и защотото разваля зъбките нали??


Пуша трева, защото има трева.. и огънче.
ако Прометей не беше ни дал огънчето, сигурно щях да си я зобя,
както зобя гъби и катуси.

Употребявам защотото ме кара да ВЯРВАМ. Това стига ли ти?
ето ти още: Защотото ме прави по- добър.
Защото прави света по-добро място за живеене.
Защото ми помогна повече от ортопедичната наколенка на потрошените кокалаци,
Защото ми дава вдъхновение,
защото ми помага да посрещам с усмивка изненадите на живота и
ми помага да се докосна до странното му чувство за хумор.
Защото ми дава една специфична СВОБОДА на гледната точка
и защото е ЗЕЛЕНА ЗА Бога!!"
А какъв е въпросът? :) :) :)

Няма коментари: