събота, април 21, 2007

Интересен ден

Вчера беше един интересен във всяко отношение ден. Скъсах с едно тягостно ежедневие, прекъсна се връзката с едно неприветливо и далечно място. Няма да виждам повече определени противни физиономии, е - също и някои симпатични и любезни, но какво да се прави...
Сега ми е едно леко и щастливо, сякаш съм се оттърсила от огромен товар, който незнайно защо ми беше да нося... Ще имам време да помисля защо, за всяко нещо си има причина, животът винаги е прав, тепърва ще има да разбирам какво научих и какво не успях от така създалата се ситуация, с какво се промених и кое си остана същото...

Сега е време на промяна и просто я усещам как се носи из въздуха, докосва ме с леки, пърхащи крилца...Вкусът на животът е друг, доскоро въобще нямаше вкус, освен една горчилка, а сега...сега е прекрасно...
Но за да продължа нататък е необходимо да благодаря и забравя миналото, затова:

Благодаря на човека, който свърши моята работа, нагърби се с тежка роля, за да осъществи едно мое решение...Благодаря и му пожелавам да се пази повече и да не влага прекалено много усилия в чужди каузи, всъщност, той си знае, готин и събуден човек е, ще се оправи...от мен - Благодаря... :)
Благодаря също и на един човек, който временно замина и беше единственият, с нормално отношение, неповлияно от никой и от нищо, на него му благодаря, че го познавам, защото е рядкост да се видят токлова интересни и готини хора...
И накрая да благодаря и на останалите скучновати, дребнави и злобни хорица, които пък ми показаха други аспекти от мен, които нямаше как да забележа сама...
Случи се за първи път в животът ми някой да не ме харесва, обърках се, не знаех как да постъпя в такава ситуация, не беше отработено, не бях го изпитвала, но благодарение на тях, вече имам и такава опитност, а това е чудесно....благодаря им и се надявам да съм си научила урока и повече да не ме среща животът с такива хора :)

Доволна съм от себе си, влязох в една роля и я изиграх перфектно, та чак и себе си заблудих, а сега е време да си надяна пак старите одежди, да вляза във себе си, каквато съм си или пък да изтествам някой друг образ - възможностите са безкрайни, когато животът не се възприема като нещо сериозно, а като игра...

Сега ще си пусна музика, ще си направя кафенце, ще си запаля цигарка и наслаждавайки се на живота, ще възнамеря едно по-хубаво бъдеще... :)

Няма коментари: