неделя, ноември 06, 2005

Не се страхувай

Не се страхувай!
Аз съм с теб. Ще бъда вечно.
Защото те обичам, ще съм бяла.
Усмихва ни се бъдеще далечно
и нищо не говори за раздяла.

Не се страхувай!
Аз съм с теб. Не ще си тръгна.
Защото те обичам, ще остана.
Безплътна сянка в мрака се промъкна,
докосна те, изграчи като врана.

Не се страхувай!
Аз съм с теб. И не е късно.
Защото те обичам ще успея,
видениeто черно да отблъсна,
душата ти измръзнала да сгрея.

Не се страхувай!Аз съм с теб.
Мечта заветна.Защото те обичам ще изгрее
над бездната дъгата седмцветна,
сърцата ни в едно сърце ще слее...


С това стихче слагам началото на този блог.
За какво ще пиша - още не знам.
Както личи и от заглавието - най-вероятно - за всичко и нищо ...
...за нещата, които ме вълнуват...
...интересни неща, които не искам да забравям или да си припомня, ако все пак забравя...
...линкове към интересни места в интернет, които ще посещавам често...
...и изобщо - дневник, какъвто е и замисъла блоговете...

Аз не съм от хората, които споделят лични неща и каквато и да е лична информация, общо взето за мен никой нищо не знае, дори и най-близките ми хора знаят малко - просто съм такъв човек...
...може да опитам да го надмогна това, но до каква степен и в какви граници - още незнам...

Просто не бих могла, си мисля сега, да направя вътрешният си свят общодостъпно място, но кой знае...

Успех в блогването си пожелавам! :)

Няма коментари: