сряда, юни 21, 2006

Намерение

Какво е точно намерение? С какво то се отличава от желанието? "Намерение е решимостта да имаш и да действаш" - но как да превърна тези думички в живо знание? Как да възнамеря промяната? Не искам и това да бъде просто желание, което утре при променените условия ще изчезне, ще се стопи като сняг.... Какаво да правя? Господи помогни ми! Искам този път да устоя, а ще мога ли не знам. Не мога и не искам повече да живея така! Сега го виждам, но утре...утре ще се уплаша, ще се предам... А трябва да устискам само някакви си четири дни, до седмица и после всичко ще се промени.... Не знам дали към по-добро, знам само че по-зле от сега няма как да бъде. На дъното съм, но дали дъното не е всъщност блато, в което да затъна още повече, вместо стигайки го да започна да се катеря нагоре...
Начинът е един - приемам, че вече съм умряла - и нищо и никой няма значение за мен и аз не съм от значение за нищо и за никого. Да! Днес е денят на Смъртта ми! Да я приветствам с добре дошла....

Няма коментари: