събота, март 18, 2006

Новото

Новото се приближи до мен, прегърна ме, обгърна ме и ме погълна.....

Започвам нов живот от днес. Така желаната промяна най-сетне се случи. И както всяка друга промяна и тази ме завари неподготвена, и тази ми се стори неподходяща и пак си помислих, че не точно това искам. Но само на пръв поглед. Като се разрових по-надълбоко видях, че трябва да отпусна контрола над ситуацията и просто да й се оставя да се случи.

Дори и сега да виждам само чернота и мрак пред себе си, толкова пъти съм получавала потвърждение на мъдростта "Точно преди да изгрее слънцето е най-тъмно", че е повече от сигурно - тя има отношение и към сегашната ми ситуация. Само не бива да позволявам на страха от неизвестното да ме завладява. Всичко ще се оправи. Всичко ще бъде наред. Моят Ангел-пазител няма да позволи да ми се случи нищо лошо и пак ще направи така, че "всяко зло да бъде за добро". Само трябва да му се доверя.

Ако вярвам в това, то непременно ще стане така, ако се оставя на страха и неверието - ще позволя да се случат те. С моментите на избор е така. Дори успях да забележа смяната на декорите! Само заради това си заслужаваше да се случи всичко това! Страхотно! Аз съм свободна да избирам! Няма по-ценно откритие!

В никакъв случай не бива да давам оценки - каквото е трябвало да се случи - това е станало. Не ми е дадено да знам, кое е добро и кое зло! Една приказка по случая:

"Едно новоизлюпено пиленци тръгнало по широкия свят да го опознава. Минала една крава, която не го видяла и го затрупала с лайна. "Това е лошо животно" - си помислило пиленцето. После от там минала лисицата и като го видяла, го извадила от лайното. "Това животно е добро" - казало си пиленцето. После лисицата го изяла.

Извод: Не всеки, който те залива с лайна ти мисли злото и не всеки, който те вади от лайната ти мисли доброто"

Нека нещата просто се случват и критериите ми да бъдат само повика на сърцето, вътрешният глас, комфорта на душата. А в момента се чувствам, адски спокойна, комфортно ми е отвътре, което е сигурен знак, че съм на прав път. Дай Боже!

Няма коментари: