неделя, април 20, 2008

Сега се усмихвай



Още една от песните на Калин. Много ведра и приятна. До тук постнах четири от песните. За който иска да ги чуе, те са: "Искам те", "Черна песен", "Снежна белота" и "Даже да искаш", а всъщнпост всички песнички, които съм постнала до сега се намират в категория "музика".
Настоящата песен - "Сега се усмихвай" е също авторска - музиката, аранжимента, изпълнението и текста са на Калин. За текста в интерес на истината не съм напълно сигурна, но най-вероятно и той е авторски. Приятна песен е много, както може да се убеди всеки, натискайки върху бутона play...

А това е текста:
Няма нищо по-прекрасно
сега да си до мен.
Вали дъжда - това е ясно,
доволно, уморен...

В твойте думи, нежен допир
усещам топлина.
Ти ме докосваш и ми шепнеш,
това е гласът на дъжда.

Сега се усмихвай
сега се усмихвай със мен.
Сега се усмихвай,
сега се усмихвай до мен....
Приятно слушане пожелавам на всички!

Няма коментари: