четвъртък, април 24, 2008

Зелено море



А това е следващата песничка от репертоара на Калин. Тя се нарича "Зелено море" и също една от любимите ми. То всъщност май всички са ми любими и ги харесвам много, но все пак имам нещо като класация - някакво подреждане по любимост, ако мога така да се изразя изобщо.... :)
До тук съм постнала следните песнички, за който иска да ги чуе, а и за мен, че да се ориентирам по-лесно, като реша да си ги пускам от тук. Те са: "Искам те", "Черна песен", "Снежна белота", "Даже да искаш" и "Сега се усмихвай" или също така могат да се намерят също всичките накуп в категория "музика".
"Зелено море" отново е авторска песен, що се отнася до музиката, аранжимента и изпълнението, мисля, че и текста е авторски, но не съм съвсем сигурна.

А ето го и текста:
Тъжен самотен път,
осеян с безброй мечти...
Къде ли ме водиш ти?

Далече от спящият град
сред обширно поле
като тъмно, зелено море...

Изгубих ли душата си,
оставих ли сърцето си при теб?
Удавник ли ще бъда в зеленото море?
Желая те до себе си,
сънувам ли те аз не знам...
Удавник ли ще бъда в зеленото море?

Тъжен самотен бряг,
бряг на наште мечти...
Търся твойте следи.

Вятърът ще донесе,
забравени спомени...
Искам да бъде както преди.
Приятно слушане пожелавам на всички!

Няма коментари: