петък, април 11, 2008

Искам те


Песента се казва "Искам те" и е в изпълнение на едно приятелче - Калин. Някой може би го познават от изявите му в различни клубове, a други от публикациите ми в сайта за лично творчество, култура и изкуство "Откровения". Песните са авторски - музика, аранжимент, изпълнение - с изключение на текста, на тази песен. А той пък е написан от едно друго приятелче - Филип :)
А самият текст е:
Аз и ти – двама в тишина.
Аз и ти – обич без вина.
Аз и ти – утро във мечти.
Аз и ти – обичаш ме, нали?

И ако утре посрещна сам
залеза и мрака,
И те търся самотен в ноща,
и душата ми с трепет те чака.
И ако твоите устни далеч
някъде друг ще целува,
Не, недей да искаш от мен,
мойте устни за теб да жадуват.

Ти играй – музика още звучи.
Радост безкрай виждам в твойте очи.
Хлад към мен, студено е твойто сърце.
Ден след ден посрещам с открито лице.

Но аз не мога да тръгна назад,
докосвайки твоите длани,
тревожните мисли пълзят,
оставят след себе си рани.
И пак ще съм сам в тишина,
всред хората тичам и плача,
Ти нямаш за нищо вина,
пак сам ще остана във здрача.
Останалите са по текст на берковсият гений - Владимир Кромбърг, а има и няколко напълно авторски. Изобщо, момчето е много талантливо, както всеки би могъл да се убеди, натискайки върху бутона "play".... :)
Може да не са съвършенно качествени, което е понятно - записите не са професионални, а любителски, но за това пък са правени с много любов и желание и всъщност не звучат никак зле....
Аз вече съм ги качила повечето от песните в сайта за творчество "Откровения", но нищо не пречи да присъстват и тук, за да може който пожелае да им се наслади, тъй като, действително си ги бива и ми се иска да достигнат до повече хора. Говоря в множествено число, защото това е първата от много песнички, които смятам с времето да кача... :)
Приятно слушане!

Няма коментари: